torsdag 30 september 2010

Semester 2010


Jag fick till slut i veden i vedboden med hjälp av mina gulliga kusinbarn, ni skulle bara veta vad deras mödrar tyckte om ved. Typiskt Stockholmare, fast jag tror att Matilda och Tåra kommer att bli gryma skoteråkare när de blir äldre!

Bygge vedbod, personligen tyckte ja det blev grymt....den som har någon avvikande åsikt får gärna flytta hit!
Ska lägga hit en bld när jag staplat all ved som inte fick plats...

När jag var till Spanien. provade jag att surfa, jag va urkass. Måste träna, hur kan det vara så svårt. Man kan säga att jag tycker det är roligare att åka bakonm en båt på Orsasjön! ingen bild i dag hmmm, så här bloggar inga andra......

Inga kommentarer:

Presentation

Mitt foto
Stackmora, Orsa, Dalarna, Sweden
Älskar snö och jobbar med vägar.... Mål: Kommer Vision: Kunna gråta ut på bloggen å skriva det på Orsamål!

Bloggintresserade