torsdag 30 september 2010

Plötsligt bestämmer man sig!

I tisdags bestämde jag mig för att börja träna (igentligen kanske jag skulle börja med att lära mig att stava, fast det är inte så kul).


Jag hade inga mag- och ryggmuskler kvar och min rygg mådde inge vidare.....

Så tyvärr blir det ingen träning till beach 2011 utan till tjejvasan, eventuelt till vasaloppet och något annat lopp....började i tisdags. Skriver upp det här för att jag ska "glömma".....ni vet säkert hur det är, eller?

Ska sätta upp en måltid, när jag funderat ut vad som är rimligt. Oj vad jag skriver, det är ju inte min starkast sida. Det va det när ja gick på mellanstadiet, fast de tjatade så om alla glömda ord och stavning och sånt så jag ville inte skriva något mera efter domen på gymnasiet.


Inga kommentarer:

Presentation

Mitt foto
Stackmora, Orsa, Dalarna, Sweden
Älskar snö och jobbar med vägar.... Mål: Kommer Vision: Kunna gråta ut på bloggen å skriva det på Orsamål!

Bloggintresserade